Tuesday, November 11, 2008

11/11/08

camp pengakap mg best...
urusetia kamu mmg rawks...
walaupun 'sy'akan ader acara untuk kamu...
telur , tepung dan air menjadi bhn didikan kamu...
segala tegas menjadi pengajaran...
kamu layak menjadi pengajar walaupun masih muda dan ada
segelintir mmg langsung x layak mengajar...
kamu layak menjadi yg bgs..walaupun ader yg tidak bagus..


mereka bgs...walaupun saya amat benci mereka...
mereka mahir..walaupun sy rasa mereka hanya mahu menunjuk sahaja...
mereka pndai...walaupun mereka jahil tentang dunia
mereka penyabar..walaupun ada segelintir mereka AMAT kejam
mereka bertanggungjawab..walaupun ada yg lepas tangan sahaja..

"bahawa dengan sesungguhnya, saya berjanji dan bersetia yang saya dengan sedaya
upaya saya akan taat kepada tuhan,raja dan negara, menolong orang setiap masa,
mematuhi undang-undang pengakap"

mereke dipercayai,tapi mereka menipu dalam kehilangan seseorang
mereka taat
mereka menolong kami walaupun adanya hanya pentingkn diri sendiri
mereka bersaudara walaupun ada yang bergaduh
mereka berbudi walaupun ada yang tidak...
mereka kasihkn binatang
mereka mematuhi peraturan walaupun ada yg tidor sewaktu kem
mereka
(lupa)
mereka berjimat walaupun membazirkan tepung dan telur
mereka suci permikiran ,perkataan dan perbuatan awalaupun mereka sangat teruk



*luahan saya...



No comments: